Vanmiddag heeft hij voor het eerst die druppeltjes gehad (heb ze vandaag binnen gekregen). Vanavond krijgt hij nog een dosis. Ik ben benieuwd wat er de komende weken gaat gebeuren.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Koper schreef:Voor katten lijkt het me wel een geschikt formaat. In de leefomgeving van mijn katten heb ik ook de luxe die kunstlicht heet. Ik zie me al met dat priegelding staan klungelen in een donker weiland
Nu ik er over nadenk: vanavond maar even lampje meenemen om de druppeltjes te tellen. Dank je wel, dankzij jou dringt dit besef op tijd door tot mijn brein.
Abercrombie schreef:Ik geloof dus niet in de werking van Puur Maag
Licor schreef:Wat je ook kan doen ipv doormeten is de paarden zelf laten kiezen.. zij weten vaak nog het beste wat goed voor ze is.. maar dan moet je dus alle 3 aanschaffen en dat vind ik zonde van mn geld haha
Mijn paard heeft op dit moment last van mok.. ik heb hem door laten meten door mijn.. ja wat is het.. therapeut?.. zij kijkt naar vanalles.. fytotherapie, homeopathie, bach bloessems, tincturen, enz enz.. maar dus ook de merken als groene os, puur en phytonics.. daar komt dan eigenlijk altijd een heel compleet beeld uit waardoor ik de behandeling eigenlijk altijd goed kan uitvoeren op meerdere vlakken..
De verschillen.. zoals je vraag was.. zijn eigenlijk heel lastig te benoemen.. ze zijn soms minimaal en waar de ene keer puur het beste past bij de problemen van je paard kan het de volgende keer pythonics zijn.. dat is echt situatie afhankelijk..
Overigens is het wel zo dat als puur het beste past, het niet wil zeggen dat phytonics of groene os helemaal niet werkt..
Ik heb zelf in het verleden ook wel eens niet het beste middel gekozen maar een goed alternatief in mijn geval ivm betaalbaarheid en beschikbaarheid