Hoeven te kort?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Manonnekex

Re: Hoeven te kort?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-17 12:29

Oke ik ben wat onduidelijk geweest sorry daarvoor in mijn opstart topic. Toen ik hem maakte was ik vergeten waar het nu aan ligt en wat is opgeknapt. Ik heb even in jullie ogen gelezen in de topic! Ik snap dat jullie gelijk denken hoefbevangen. Zoals zaterdag loopt ze totaal niet meer. Ze is vrolijk ze eet ze drinkt en ze loopt uitzich zelf. Maar wat mijn probleem uit het verhaal is eerst begon het achter en nu ineens voor. Ze loopt nu niet lekker op haar rechts voor (waarscheinlijk zit daar het probleem) maar hoefsmid heeft natuurlijk gezien hoe ze zaterdag er aan toe was en niet nu! Het is in die zin opgeknapt. Maar zo liep ze dinsdag en zo liep ze gisteren. Dus in die paar dagen tijd is geen vooruit gang geboekt. Daarom betwijfel ik het allemaal. Want als het indd te korte hoeven is. Dan had ik als haar baas het moeten zien toch? En moeten voelen. Nooit opgemerkt nooit gezien. Het kan toch niet ineens dat een paard zo loopt... Maar daar mijn excusses voor! Dat mensen iets anders denken en heftiger dan het is. Ik heb nog geen fotos kunnen maken want wil ik samen doen met iemand. Maar die gene is er nog niet dus de fotos komen er nog aan!