tegengaan van verveling op stal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 18:15

Een jerrycan of een emmer ophangen aan een touw waar hij mee kan spelen. Een goede manier van afleiding en niet zo duur als zo een bal uit de ruitersport winkel, ook een bal in een hooinet is een oplossing maar een beetje een bijdehand paard eet je hooinet kapot!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-04 18:17

wat veel tips.. ik ga ze allemaal proberen!!! Haha!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 18:24

Ik hoop dat ze helpen en ik hoop ook dat je niet zo'n sloper hebt als ik, die krijgt echt alles kapot wat je in zijn stal gooit of hangt. Een speelappel of skippybal heeft hij binnen een dag of 2 a 3 kapot.

Wat ik er nu in heb hangen en dat houdt hij heel is een jerrycan aan en stuk binnen band van een fiets, dat veert mee als hij er aan gaat hangen en springt dan heel leuk terug en dan kopt hij hem weer in de rondte, of hij zet zijn kont ertegen en gaat dan heerlijk lopen schurken.

EstherSi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 18:57

wat een handig topic! ga deze tips ook maar is proberen Lachen

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 19:45

RosiePosie"]
[quote="cissie schreef:
lekker dingetje zoals een liksteen of likemmer kan ook helpen de likemmer kan ie veel van eten zonder daar last van te krijgen

Wat is een likemmer???
[/quote]

Dat is een emmer waar een soort van opgedroogde strooperige substantie inzit met vitaminen/mineralen erin, je hebt verschillende soorten en grootes, ik koop die van ons bij de groothandel , maar de paardendrogist heeft ze ook, ander soort maar het idee is hetzelfde, al zijn ze bij de pd erg duur Geld, geld! ong. 20 euro bij de groothandel betaal ik minder voor meer inhoud. 5 kg of 10 kg. vanaf 17 euro, je kunt hem afsluiten met een deksel als je wil dat het paard er niet aan komt of als de emmer buiten staat in de regen ofzo.

ps; als je paard een kwijlebal is zoals die van mij Kwijl , dan kan het zijn dat hij (als ie er veel van snoept) een vieze mond krijgt, en je krijgt het als je het niet vrij kort daarna weghaald moeilijk weer schoon, dat is wel een nadeel Tong uitsteken