advies nodig: tandoperatie mislukt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 12:02

Gelukkig geen ervaring mee, maar in dit geval zou ik Tom Mariën bellen ( Equitom ). Die kan / ziet in veel gevallen dingen waarvoor iemand anders geen oplossing meer weet.

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 13:44

Brittneyx schreef:
Ik denk dat er weinig mensen zijn die zouden kiezen voor merelbeke in dit geval :)

heb jij een idee wat je nu zegt?? merelbeke ( ik neem aan de uni) is de eenigste uni in Europa waar een prof tandheelkunde is. de da die je er bij hebt gehaald is gewoon een dierenarts. ik ken hem niet en zal hem niks verwijten. maar de kans ik groter dat hij een fout heeft gemaakt. hij had die kies gewoon ik 1x moeten trekken. maar omdat hij niet de juiste spullen heeft is dit niet gelukt. nu hebben ze nog 6 uur aan jou paard gestaan om hem wel verder te helpen, omdat iemand anders het verprutst heeft.
ik weet natuurlijk niet de precieze situatie van jou paard en hoe dat de kies er uit zag. maar ik zeg ga terug naar merelbeke, laat ze er daar naar kijken de kans ik groot dat er een stukje tandkast los is gekomen en dat dit nu is gaan ontsteken. als ze het daar niet op kunnen lossen kan niemand het, ook Tom niet.

Brittneyx

Re: advies nodig: tandoperatie mislukt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-17 14:50

Mijn dierenarts zei dat hij dit kon alsook de tandarts raadde hem aan.
Hij verzekerde me meermaals dat het geen probleem was.
Als ik nog eens voor deze keuze zou staan dan kies ik voor Merelbeke
Maar toch vind ik dat met wat ik toen wist geen verkeerde keuze gemaakt heb. Het kon evengoed fout gelopen zijn in Merelbeke

Duhelo

Re: advies nodig: tandoperatie mislukt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 15:04

Maakt ook niet veel meer uit, wat gebeurd is is gebeurd, nu is het belangrijkste dat het weer goedkomt ;)