Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ellepel schreef:Ah wat sneu allemaal,je bent de laatste tijd wel wat meer met hem aan het tobben he.![]()
Ik weet van een vroegere stalgenoot die had een paard van 30 die ook de achterbenen niet goed kon plaatsen en 1 kant op liep.
Dier heeft toen wel extra vitamine E ingespoten gekegen,maar helaas bleef hij sterk naar 1 kant hangen en draaide veel om zijn achterhand heen.
in de stal hing hij ook tegen de muur aan om de ontlasten, maar alles was echt zwaar vermoeiend voor het dier.
Daar is het helaas niet opgeknapt en is het dier ingeslapen.
Ik wens je in elk geval veel sterkte en kracht toe..
Elisa2 schreef:Eerlijk..hij ziet er niet gelukkig uit op de foto's. Ik denk dat je beter te vroeg dan te laat kan zijn met dit soort dingen. Hoe moeilijk het ook is, jezelf verwijten heeft geen zin.
Liefde is ook loslaten..
Sala1972 schreef:oke dat wist ik niet dat hij nog meer aandoeningen had. Ik wist niet wat narcolepsie was...effe gegoogled en filmpje gekeken...maar dat heeft die van mij ook vaker .....alleen niet sinds hij het infarct heeft gehad. Hij heeft nog 1x gerold na het infarct, nu durft hij niet meer, gaat ook niet liggen. Die van mij loopt alleen stijf van de arthrose...kan wel nog buigingen maken...pff moeilijk zeg...
Zammie schreef:Sala1972 schreef:oke dat wist ik niet dat hij nog meer aandoeningen had. Ik wist niet wat narcolepsie was...effe gegoogled en filmpje gekeken...maar dat heeft die van mij ook vaker .....alleen niet sinds hij het infarct heeft gehad. Hij heeft nog 1x gerold na het infarct, nu durft hij niet meer, gaat ook niet liggen. Die van mij loopt alleen stijf van de arthrose...kan wel nog buigingen maken...pff moeilijk zeg...
Waarom laat je dit paard leven? Die had bij mij allang gehemeld...
TS ik denk dat je er al uit bent met je paard. Tuurlijk is het moeilijk, maar je hebt gelukkig zelf al door dat dit niet langer meer gaat..