Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jet schreef:Hoe lang heeft hij die deken dan op en hoe lang geleden was de vorige keer met het afspuiten? Ik denk toch dat er een plantje in het gras zit waar hij op reageert. Het kan best dat hij daar andere jaren geen last van had en nu ineens wel hoor.
Als het een reactie op de vliegwerende stof in de deken is, denk ik dat je dat in de eerste twee weken dat het goed warm is al zal krijgen.
Pikachu2004 schreef:_Joelle schreef:dazen prikken gewoon door deze dekens heen, misschien gewoon heftige reactie op de steken?
Jaa dat wilde ik dus eigenlijk weten, of ze daar gewoon doorheen kunnen prikken
Want hij vindt het nu ook fijn als je daar borstelt
Citaat:Precies ditSteekbeesten prikken hier zo doorheen. Heb net dezelfde deken en kan die op 1 merrie ook niet gebruiken. Beest staat na een dag ook vol bulten. Is ook de enige die heftig reageert op insektenbeten. Enige deken die hier én jaren meegaat en een perfecte bescherming biedt, is de Rambo Sweet Itch Hoody.
Jotoma schreef:My bad, wist niet dat ze ook echte eczeemdekens hebben, als in, die geen maas hebben maar dicht zijn.
A_nouk schreef:Hier eentje die dezelfde bultjes had, spuit heeft gehad van de DA en nadat dit uitgewerkt was twee keer zo hard terug kwam.
Hier was het een allergische reactie wat uiteindelijk voort lijkt te komen uit het nieuw geleverde hooi..