kan je skaten met je pony ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:05

Ojajoh: gaat dat gemakkelijk vind fietsen best een beetje eng,maar wil het zo toch eens proberen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:10

kwita schreef:
Ojajoh: gaat dat gemakkelijk vind fietsen best een beetje eng,maar wil het zo toch eens proberen.

Nou ja je pony moet wel echt goed opgevoed zijn en onder je commando's staan anders raad ik je het wel af. Mijn pony reageert er goed op en ik laat sowieso nooit het touw van het bit los

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:25

Ojajoh schreef:
kwita schreef:

Nou ja je pony moet wel echt goed opgevoed zijn en onder je commando's staan anders raad ik je het wel af. Mijn pony reageert er goed op en ik laat sowieso nooit het touw van het bit los

Dan ga ik het toch eens een keertje doen!bedankt voor je uitleg!

deeeemilove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 15:02

Het lijkt mij onwijs gevaarlijk. Stel je paard schrikt en rent weg, of hij stopt ineens om gras te eten oid. Bij beide keren zal het niet goed aflopen ben ik bang. Ik zou dan je eigen veiligheid en die van je paard voorop stellen en gewoon lekker lopen.