Vermoeden Schimmel, Welke Shampoo?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:45

alleirbag schreef:
Horseware schreef:
Als dat goed hielp waarom gebruik je dat dan niet weer?

Dat wil ik dus ook, maar ik weet niet meer hoe het heet, dat is nou net m'n probleem. :-)

Wat jammer! Hopelijk vind je iets wat werkt!

tengeltje11

Re: Vermoeden Schimmel, Welke Shampoo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:54

hou oud is je paard TS?

want schimmel is iets die vaak voorkomt bij verminderde weerstand.
eigenlijk gaat zoiets vanzelf over als de weerstand terug op peil raakt.

geen idee wanneer hij het hiervoor had,maar als hij het zo vaak heeft,zou ik toch eens zoeken wat de reden daarvan is.

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-17 21:57

Hij is 25, en had het voor het laatst 12 jaar geleden :-).

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:06

haha,ok!
met dat je scheef 'eerder gebruikt',dacht ik dat dit niet zo lang geleden was,maar 12 jaar is idd ook eerder :-)

op die leeftijd kan de weerstand sowieso wat minder zijn,kan je niet veel meer aan doen.succes met de behandeling!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:42

Je hebt ook fungus fighter dan hoef je ook niet helemaal te wassen https://dailymed.nlm.nih.gov/dailymed/f ... pe=display

In nl alleen niet direct te krijgen volgens mij, is wel iets wat in westerwereldje wordt gebruikt dus je zou eens een belletje naar westernshops kunnen doen.

alleirbag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-17 02:55

Bedankt Damian23 voor de gouden tip! Paard zijn huid is na twee keer wassen volledig rustig en er groeit nu al weer wat zacht haar op de kale plekjes. Heerlijk geurende shampoo, goed uit te smeren ook. Super spul!. En dit keer bewaar ik het lege flesje!

damian23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 09:32

Wat goed! En gelukkig dat je paard geen allergische reactie heeft gehad. En.. inderdaad..het flesje goed bewaren. Vraag me alleen af waarom er geen paardenvariant is van dit spul.

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 09:52

damian23 schreef:
Wat goed! En gelukkig dat je paard geen allergische reactie heeft gehad. En.. inderdaad..het flesje goed bewaren. Vraag me alleen af waarom er geen paardenvariant is van dit spul.

Heel simpel de hele mik mak van registratie als dier geneesmiddel is zo ongelofelijk veel werk en duur dat ze daar niet aan beginnen. En omdat er al een product voor geregistreerd is zal de markt niet groot zijn. Dus dan wegen de kosten niet op tegen wat het oplevert.