Ik wilde net vertellen dat de gebroeders van Nassau niet meer werken, maar ik las dat een andere hoefsmid je paard al aan het behandelen is. Veel succes.
Ik heb de ene broer van Nassau twee weken terug nog zien werken, zijn ze pas gestopt?
monicees
Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-17 09:52
Er is een deel vd straal weggehaald. Was optijd omdat het zich nog niet in de hoef zelf genesteld had.
Volledig curetteren vd straal adviseerde hij niet ivm leeftijd, conditie en slagingskansen voor het paard
Met een goede smid zou het nu nog een tijd door kunnen op deze manier
Maris
Geplaatst: 09-07-17 11:09
eventueel schreef:
Ik heb de ene broer van Nassau twee weken terug nog zien werken, zijn ze pas gestopt?
Ooh euh, een paar maanden geleden ...... Vroeger stalgenootje rijd wel nog steeds naar hun huis, maar dat is bij wijze van uitzondering werd er verteld ..... Werkte van Nassau op de kliniek ?? Misschien dat Paul ( hij zou de broers gaan vervangen toch op Visdonk) op vakantie was ?
Kom helaas op het moment te vaak op Visdonk en ik zie ze nog regelmatig, vreemd. Ik had ook gehoord dat ze zouden stoppen dus ik vroeg me af of het al zover was..
Ts, hopelijk blijft het bij je paard op deze manier nog lang onder controle, sterkte!