Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoniem schreef:Ja lijkt mij dus wel.
Daarom voel ik me ook zo schuldig.
Ik weet gewoon niet of en hoeveel pijn hij heeft.
Hij wil alleen rennen als ie van Iets schrikt bijvoorbeeld. Of als de hele groep gaat rennen.
Jet schreef:Lastig DC dat hij niet super veel beter liep, kennelijk had het wel goede resultaten op zijn geestelijke gesteldheid. Mooi dat dat nog doorwerkt nu.
Het kan ook in de weke delen in de hoef zitten, Pol. Er zitten ook pezen, bandjes, lamellen, van alles. Hoefbevangenheid geeft niet alleen de kanteling van het hoefbeen ( vaak in een ernstig acuut stadium of bij chronische bevangenheid in een wat later stadium, er gebeurt van alles in de hoef bij bijvoorbeeld hoefbevangenheid, wat lang niet altijd op foto's is te zien. Erg lastig, kom er dan maar eens achter. Het zou ook nog kunnen zijn dat ze dunne zolen heeft en daar gevoelig van loopt. Hoefkatrolontsteking kan natuurlijk ook erbij, maar dat hoeft niet. Sterkte Pol!
Anoniem schreef:Ja op de filmpjes loopt ie nog steeds kort en beleeft er gewoonweg geen plezier aan.
Nouja als dat bij Weidegang wel blijft, en ie een happy grasmaaier wil zijn..