Spons gegeten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PimxBotje

Re: Spons gegeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 17:32

Dierenarts bellen!

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 17:34

De TS antwoord niet meer... :') ;)

SteephJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 18:03

PimxBotje schreef:
Dierenarts bellen!

Mooi op tijd +:)+ ik denk dat die spons er aan het achtereind er al weer uit is gekomen

DreamponyBo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-21 16:07

Vala schreef:
Lezen we niks meer over gok ik zo, zoals in zoveel topic wordt er raad gevraagd en vervolgens lees je nooit meer de uitkomst.

Ik was toen helemaal vergeten dat ik toen dit topic nog open had staan, maar voor het geval iemand het ooit nog wil weten: ze had de spons de volgende dag weer uitgepoept haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 16:09

Fijn om dat 4 jaar na dato nog te horen +:)+

:')

DreamponyBo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-21 16:14

Relaxed schreef:
Fijn om dat 4 jaar na dato nog te horen +:)+

:')

Ja, ik was het allemaal helemaal vergeten, maar ik zelf ben dan ook vaak benieuwd hoe het dan bij andere afloopt, dus beter laat dan nooit haha.
En we hadden trouwens al de DA gebeld, maar die zei ook gewoon dat we haar in de gaten moesten houden. Het was gelukkig verder geen natuurspons, maar een 6cmx6xmx6cm spons die ik gebruikte om vliegenspray mee op haar hoofd te smeren, dus ik snap ook nog steeds niet waarom ze een vliegenspray spons heeft gegeten, maar zo zijn fjorden nou eenmaal hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 16:16

Het sarcasme ontgaat je helemaal blijkbaar. Ik heb getemt, oude topics ophalen is niet de bedoeling op Bokt ;)

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 16:18

Waarom temmen? Ik ben blij dat het uiteindelijk opgelost is en goed dat TS (heel wat later) nog iets heeft laten weten. Veel fijner dan een open einde toch?

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 16:21

Relaxed schreef:
Het sarcasme ontgaat je helemaal blijkbaar. Ik heb getemt, oude topics ophalen is niet de bedoeling op Bokt ;)

Neem nog een glaasje azijn anders :')

Fijn dat het goed is gekomen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 16:27

Poekkie schreef:
Waarom temmen? Ik ben blij dat het uiteindelijk opgelost is en goed dat TS (heel wat later) nog iets heeft laten weten. Veel fijner dan een open einde toch?

Dit is ook sarcasme toch? :')

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 16:32

Nee helemaal niet

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 17:17

Relaxed schreef:

Een zinvolle aanvulling geven op een oud topic is toegestaan. In dit geval lijkt me het zeer zinvol en geruststellend voor anderen om te weten dat de natuur z'n werk wel doet.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 17:34

Leuke/ goeie update! +:)+
Nog steeds zoveel vragen hierbij...waarom, hoe dan...? Maar het betreft een fjord... :')

axel_1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 18:49

Nu ik dit lees ga ik toch nog eens nadenken wat verstandig is. Ik gebruik een viscose spons in plaats van kunststof omdat dat bio afbreekbaar is mocht ik hem kwijt raken op de manege. maar viscose sponzen krimpen ook als ze uitdrogen al is het alleen in de dikte.

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 18:54

axel_1997 schreef:
Nu ik dit lees ga ik toch nog eens nadenken wat verstandig is. Ik gebruik een viscose spons in plaats van kunststof omdat dat bio afbreekbaar is mocht ik hem kwijt raken op de manege. maar viscose sponzen krimpen ook als ze uitdrogen al is het alleen in de dikte.

Maar binnenin een paard zal die nooit uitdrogen

DreamponyBo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-21 19:48

Relaxed schreef:

Nou wat grappig zeg (niet dus), dat je zegt dat je blij bent dat het goed is gekomen en dan opeens zeggen dat het sarcastisch bedoelt is :(
En als het je niet boeit lees en reageer je het toch lekker niet?

Juut schreef:
Leuke/ goeie update! +:)+
Nog steeds zoveel vragen hierbij...waarom, hoe dan...? Maar het betreft een fjord... :')

Ja ik weet het ook niet, misschien dacht ze dat het brood was ofzo haha

axel_1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 19:52

Poekkie schreef:
axel_1997 schreef:

Maar binnenin een paard zal die nooit uitdrogen

nee maar juist wel weer uitzetten dat is het probleem. ik neem die spons altijd droog en gekrompen mee.
als viscose nou niet tegen maagzuur kan dan zit het in elk geval goed. en een zo'n spons is natuurlijk nog steeds erg klein vergeleken met een paard. alleen in de slokdarm zou het dus echt problemen kunnen geven.

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 09:10

Ah zo... goh ja... de maag zal viscose wel afbreken denk ik. Ik ken geen viscose spons, maar zet niet zowat elke spons uit als ze nat is? Ik verwacht dat dat dan wel naar beneden geduwd kan worden door de natuurlijke peristaltiek, maar weet het niet helemaal zeker.