Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vala schreef:Lezen we niks meer over gok ik zo, zoals in zoveel topic wordt er raad gevraagd en vervolgens lees je nooit meer de uitkomst.
Relaxed schreef:Fijn om dat 4 jaar na dato nog te horen
axel_1997 schreef:Nu ik dit lees ga ik toch nog eens nadenken wat verstandig is. Ik gebruik een viscose spons in plaats van kunststof omdat dat bio afbreekbaar is mocht ik hem kwijt raken op de manege. maar viscose sponzen krimpen ook als ze uitdrogen al is het alleen in de dikte.
Relaxed schreef:Het sarcasme ontgaat je helemaal blijkbaar. Ik heb getemt, oude topics ophalen is niet de bedoeling op Bokt
Juut schreef:Leuke/ goeie update!![]()
Nog steeds zoveel vragen hierbij...waarom, hoe dan...? Maar het betreft een fjord...
Poekkie schreef:axel_1997 schreef:Nu ik dit lees ga ik toch nog eens nadenken wat verstandig is. Ik gebruik een viscose spons in plaats van kunststof omdat dat bio afbreekbaar is mocht ik hem kwijt raken op de manege. maar viscose sponzen krimpen ook als ze uitdrogen al is het alleen in de dikte.
Maar binnenin een paard zal die nooit uitdrogen