Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Punz schreef:Urine over mok doet nul komma niets... Nooit aangetoond.
Maar waar ik vooral op doel is de bereidheid iets op een wondje te smeren zónder enig idee te hebben wat het doet, en wat het voor het dier betekent, wat het gewicht is van de "kennis" die gedeeld wordt.
Iemand plaatst een kreet "koffiedik er op" en er is bereidheid om het te proberen... begrijp ik werkelijk helemaal níets van. Iedereen maar zeuren over proefdieren, maar vervolgens wél je paard als proefdier gebruiken... want dát is wat je dan doet!!
Gewoon níet doen!!
Arm beest...
Nabster schreef:Wel grappig dat je jezelf als groot denker neerzet, maar de uitdrukking fout schrijftNiet naar bedoeld hoor...viel me gewoon op.
Zijn het echt blaren? Sunblock is echt geen optie? Of lukt het paard dat eraf? Als het eerste graads is zou ik die koffiedik er eens op wagen hoor.
mystery1980 schreef:inderdaad van 2 kappen, 1 maken die past. Let wel op dat je een safety halster gebruikt!
ElCamino schreef:En waarom probeer je geen sunblock? zo'n stift voor o.a. het ski-gebeuren. die dingen schijnen mega te beschermen en gaan er lastig af.... heeft je paard alleen wel felle lippenstift....
JenniferU schreef:De gouden tip? Nou gewoon 2 aan elkaar vast naaiendie van mij heeft ook een rose neus en verband heen snel nu met t halster met 2 kappen aan elkaar geen last maar.
[ [url=m/5KfsrG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gPgwTN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is een keer zo erg verbrand dat hij aan de antibiotica moest en box rust ivm de zon nu met deze constructie gaat het goed, moet alleen zelf weer nieuwe gaan maken
JoyCiej007 schreef:Is je kap niet gewoon te klein of de neusflap te kort?
Ik heb voor mijn welsh a een cashel crusader en die werkt prima.
Voor nu zou je ter verlichting van het verbrande gedeelte wat aftersun kunnen smeren.
Hydrateert de huid en verkoelt.
dushishoeve schreef:JoyCiej007 schreef:Is je kap niet gewoon te klein of de neusflap te kort?
Ik heb voor mijn welsh a een cashel crusader en die werkt prima.
Voor nu zou je ter verlichting van het verbrande gedeelte wat aftersun kunnen smeren.
Hydrateert de huid en verkoelt.
Daar zat ik ook nog aan te denken dat mn kap misschien te klein is. Heb gisterenavond de cashel crusader besteld in warmblood maat... hopenlijk wil dat helpen!
dushishoeve schreef:JoyCiej007 ga ik zeker doen! Verwacht hem morgen thuis!ik hoop zo dat dit werkt..
dushishoeve schreef:opala schreef:Is insmeren met klei geen optie?
Had ik gedaan maar dat gaat eraf na het eten van nat gras smorgens en tijdens drinken.. het is echt haar hele mond/lippen...