Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Samblabla schreef:Nee ze staat niet met graasmasker, daar is het gras te lang voor. Ze heeft het wel gehad. Ze is zondag en maandag van 8 tot 4 op de wei geweest. Dat zijn ook de enige dagen dat ze zolang op de wei gestaan heeft.
Ik denk ook aan een val (maar zou niet weten hoe?) of hoefbevangen maar volgens mijn dierenarts is dat het niet.
Ik heb nu een kliniek een berichtje gestuurd en een second opinion bij een andere dierenarts.
bigone schreef:Samblabla schreef:Nee ze staat niet met graasmasker, daar is het gras te lang voor. Ze heeft het wel gehad. Ze is zondag en maandag van 8 tot 4 op de wei geweest. Dat zijn ook de enige dagen dat ze zolang op de wei gestaan heeft.
Ik denk ook aan een val (maar zou niet weten hoe?) of hoefbevangen maar volgens mijn dierenarts is dat het niet.
Ik heb nu een kliniek een berichtje gestuurd en een second opinion bij een andere dierenarts.
Dus ze is gevoelig voor suiker(zoals je zelf aan gaf) en ze gaat meteen van 8 tot 4 op de wei en dan ook meteen twee dagen? Voor mijn gevoel is dat vragen om problemen. Van een paddock met schraal hooi meteen zolang het land op, daar krijgt bijna elk dier last van.
Duhelo schreef:bigone: welke medicatie gaf je dan?

Little_Gift schreef:Als het neurologisch is, kan pijnstilling toch geen effect hebben?
Neurologisch is gewoon een mankement in de verzending van de hersenen, daar doet pijnstilling niets mee...