quickie schreef:Allereerst wil ik zeggen dat ik het paard er super uit vind zien.
Ik heb alleen wel een aantal vragen. Allereerst waarom is het paard zand gaan eten, heb je dit kunnen achterhalen. tweede, zit er momenteel nog zand in de darmen of is dit nu helemaal in orde.
Je hebt er een fisio bij gehad en deze gaf aan dat ze erg vast zat, is dit nadien herhaald. Zelf losgehaald en dit heeft 6 maand geduurd voordat ik pijnvrij was.
Allerlaatst zou je eens een brok kunnen proberen die goed werkt voor de darmen en magnesium bijvoeren voor het ontspannen van de spieren.
Foto;s is nooit verkeerd, echter hoor ik weinig alarmbellen die zeggen zet het hele paard op de foto.
Ze is gelukkig niet opzettelijk zand gaan eten. het weiland was erg drassig door de aanhoudende regen in die tijd daardoor heeft ze bij het zand eten ook de wortels mee getrokken en zo (veel?) zand binnen gekregen
Fysio is meerdere malen geweest over een periode van ong. 3 maanden en was na de eerste behandeling alweer volledig los in de spieren (toch nog meerdere malen laten komen voor controle maar bleef los).