Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En na de rust van het goede bericht van de DA vrijdag. Maar toen ik thuis kwam bij een lege paddock toch zo'n buik gevoel en die is er nog steeds. Kan niet wachten tot zij ook weer thuis is en ik haar weer lekker kan knuffelen!
Ik heb de helft van de kies meegenomen, andere helft achter gelaten voor de leuk voor daar
De kies was in de lengte doorgesneden, en kan je goed zien hoe rot de binnenkant is. Nu weer lekker bijkomen (en aankomen) thuis. Ze krijgt voorlopig nog metacam

Ze had weinig gegeten, en dan is er ook geen motor om warm te blijven. Vannacht maar op stal gezet (tot zeer groot ongenoegen van pony, stalverbouwing
). Ze krijgt alle soorten hooi aangeboden, maar eet echt weinig. Heb haar toch maar op het gras gezet, dat gaat er wel in als koek
Maar vond ik een beetje eng omdat ze nog niet op het gras heeft gestaan vanwege deze ingreep die eraan kwam en vanwege 2x koliek en haar buikje wat rust gunnen. Maar ja, ze moet wel eten.
En ze ging behoorlijk af net in de paddock. Dus dat zit goed gelukkig! Gisteren is ze ook mee wezen wandelen, volle draf voorop en ik moest echt mijn best doen haar te houden.