amoj schreef:Bedankt allemaal.
De soja is inderdaad voor de eiwitten. Veearts adviseerde bietenpulp, maar pony lust dat niet, dus toen raadde hij soja aan.
Ik ga de SP verhogen naar 4 kilo en de muesli minderen naar 1/4. Soja blijf ik dan maar door doen denk ik. Waarom zijn de summer fit koeken niet goed? Ik dacht hier nmlk goed aan te doen vanwege de vitamines.
Kosten bestaan niet alleen uit de muesli en slobber, de koeken zijn ook niet goedkoop en er gaat nog 20 euro aan appelsap doorheen. Nogmaals, tuurlijk speelt het mee, maar het is niet zo dat ik het er niet voor over heb, alleen ik gooi er dus heel veel voer in en zie geen verbetering helaas.
Voor de eiwitten zou ik eerder lucerne voeren. (Doe ik ook!). Te krijgen bij de welkoop in klein pak geperst.
Dat zou ook de appelsap goed opnemen
Ik zou dit rantsoen proberen. En eens 2 maanden aankijken. Indien ke dan nog geen resultaat ziet zou ik in overleg met veearts (zie die er nog heil in met zomerseizoen aankomende) er mee stoppen.
De koeken zijn mij afgeraden omdat deze niet zo gezond zouden zijn als gezegt word. De vitamines haald ze wel uit de seniores.