Interessant, ik duim mee!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
moonfish13 schreef:Zo, dat ziet er hoopvol uit ts.![]()
Uiteindelijk komt dat pus ook zeker; maar niet binnen 10 dagen. xDenies schreef:moonfish13 schreef:Zo, dat ziet er hoopvol uit ts.![]()
Hoopvol?
Het ziet er rustig uit .. maar verder is er nog niets verandert of te zeggen of het kleiner is geworden en dergelijke.
Het is eerder hoopvol in de zin van dat er 'gewerkt' wordt. Maar zeker nog niet hoopvol als 'het einde is in zicht' of 'We zien al een groot verschil'
Zodra het er in hun ogen 'oké' uitziet meent men al dat ik nu al klaar ben met behandelingen. 
xDenies schreef:Gelukkig dat je dat ook bedoeld!
Ik moet mij in het echte leven namelijk continu verdedigen dat het nog niet over isZodra het er in hun ogen 'oké' uitziet meent men al dat ik nu al klaar ben met behandelingen.

Mijn paard is onlangs ook voor een sarcoïd behandeld door middel van elektro-chemotherapie in de morette in asse, het begon met een klein sarcoïd aan zijn oor waar ik me eerst geen zorgen om maakte omdat het niet in de weg zat en het nog vrij onschuldig was. Op korte tijd is het wel enorm beginnen groeien en begon het 'open te barsten' en te bloeden, er kwam maar geen korst op dus het sarcoïd lag gewoon bijna dagelijks open. Het bloed/wondvocht liep over zijn hoofd, de haren in zijn oor waren helemaal samengeplakt van het bloed, het was echt niet aangenaam meer en hij reageerde erg gevoelig want ik mocht helemaal niet meer aan zijn oor komen om het wat proper te houden.
Als je graag foto's wilt zien wil ik ze hier altijd plaatsen.

). Ook de arts nog even gesproken die Beeb behandeld. Ik wil namelijk weten hoe laat ze morgen behandeld wordt zodat ik eventueel met iemand kan gaan kijken. Degene moet gewoon werken dus het is fijn om te weten hoe en wat. In ieder geval zal ze niet in de ochtend behandeld worden.