Dit was de zwelling bij mijn nu ruin zijn herstel ging erg vlot. Zijn wond was wel te snel dicht dus die hebben ze na een paar dagen weer even open gemaakt. Maar bij jou komt er duidelijk wel vocht uit.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Set_Elkol schreef:Dat bloed en vuil is juist goed dan kan de wond nog mooi schoon worden en leeg lopen.
Dit was de zwelling bij mijn nu ruin zijn herstel ging erg vlot. Zijn wond was wel te snel dicht dus die hebben ze na een paar dagen weer even open gemaakt. Maar bij jou komt er duidelijk wel vocht uit.
[ [url=m/311Gu9.jpg]Afbeelding[/url] ]

pol013 schreef:Als koelen met een tuinslang niet kan kun je ook nog eens kijken naar een plantenspuit die je op druk kunt zetten. Je pompt een paar keer en kunt dan een fijne spray er uit laten komen. Dan kun je gewoon meewandelen als je pony het nog een beetje spannend vind.
[ Afbeelding ]
realmagic schreef:Hoe gaat het nu met je paardje?
Limax133 schreef:Janinevv schreef:Hier is er bijna niks meer van te zien en als ik goed had zijn ze tegelijk gecastreerd?
Andy heeft misschien nog iets grotere koker maar niet meer zoals in begin, het bloed niet meer en ook geen bloed meer.
Alleen wat korstjes.
Zou je een foto kunnen sturen / maken zodra je tijd hebt