Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
CharIsabella schreef:Floortz schreef:Ervan uitgaande dat het in de sokken zit: rasp.
dit dus
Jet schreef:Ik zie eerlijk gezegd geen stuk hoef, maar ik kan verkeerd zitten hoor. Ik heb eerder het idee dat dit net onder de voorknie aan de achterkant van het been zit. Rasp is inderdaad een optie, maar dat komt toch ergens vandaan. Dat zou inderdaad zoals al meer geopperd wordt van binnen uit kunnen komen door bijvoorbeeld voor dit paard te rijk voer.
Wat krijgt ze eigenlijk voor voer? Krijgt ze ook appels of ander fruit, wortels of andere groentes? Voor sommige "sobere" paarden is een appel of een wortel op een dag al voldoende om hier last van te krijgen. En weet je of ze krachtvoer krijgt en zo ja wat, hoeveel en welk merk en soort van dat merk? En krijgt ze droog hooi uit niet in plastic verpakte balen of zit het ruwvoer in plastic balen?
ellepel schreef:Naar rasp jeukt over het algemeen niet,dus zou zomaar kunnen dat er misschien wel wat mijt zit waar het paard allergisch op reageerd en dan moet je toch die weg zien te krijgen