Hoe zien die er uit, want als ik naar mensen kijk dan zie je alleen de afgestoten lichaamsecties die eruit komen (of hoe die dingen ook heetten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gerrie"]
[quote="Sugarmiss schreef:Wat ik me af vraag is waarom dit spul in NL zoveel duurder moet zijn dan in Amerika ??
Ik betaal bij de PD iets van € 22
sonjabelgium schreef:Lintwormen kunnen wel in de mest zitten maar dan is de besmetting al zéér erg
Hoe zien die er uit, want als ik naar mensen kijk dan zie je alleen de afgestoten lichaamsecties die eruit komen (of hoe die dingen ook heetten)
Citaat:
Gerrie schreef:
Sugarmiss schreef:
Wat ik me af vraag is waarom dit spul in NL zoveel duurder moet zijn dan in Amerika ??
Ik betaal bij de PD iets van € 22
Betaal je dit voor de Equest?
op deze site staan meerdere merken en prijzen...
http://www.homeovet.nl/mail.php?lc=NL
Nee voor Equimax.
Ophelia schreef:Als je een paard vanaf ontwormd met equimax kun je er beter 1 1/2 spuit van geven. Volgens mijn da is 1 spuit is voor een paard net te kort.
Mijn paard is ook al een poosje niet lekker. Kan het zijn dat ze, na bloed-en mestonderzoek, evengoed besmet is met lintworm, ookal heeft het lab niets gevonden??? Wat mijn paard mankeerd en mijn ontwormschema, staat in het volgende topic;
[MD] Paard niet goed, maar wat is het????
Mikey schreef:Het is helaas wel zo dat ik samen met een DA één (er zullen er wrs veel meer gedaan zijn) bekeken en beoordeeld heb. Daaruit kwam dat ze te weinig stallen onderzocht hebben en ook nog eens alleen maar grote stallen. Dus of de uitslagen van het onderzoek echt juist zijn.... Dat kan op deze manier niemand zeggen.
Citaat:Droncit (R) wordt ook bij honden en katten gebruikt (honden die bijv naar Engeland moeten of katten die andere middelen slecht verdragen), maar ik dacht dat het alleen voor honden en katten geregistreerd was, niet voor paarden... Weet iemand dit?
Tallie1979 schreef:Kan het kwaad om deze spuiten als extra te geven tussen de gewone wormenkuren door?