Maar zouden dan niet alle paarden last moeten hebben? Of kan dat paardafhankelijk zijn? En zou dat dan niet gereageerd moeten hebben op die eerste spuit van de DA? Zomaar wat vragen 
Vanmorgen had hij weer 37.7 en had wel wat gedronken maar zo te horen niet al teveel. Had gisteren zijn oud hooi (had hij uit z'n hooibak gegooid, heb ik eerst terug erin gegooid) in de stal gegooid en dan nieuw hooi in de bak (niet natgemaakt maar het was aan het sneeuwen dus werd vanzelf wel vochtig) en vanmorgen had hij dat hooi van in de stal op en dat in de bak lag er nog. Wel raar vind ik, dat hij oud/vies hooi verkiest. Of zou het fijner zijn in de stal met dit weer? Dat kan ook natuurlijk, al trekt hij zich daar doorgaans weinig van aan, maar nu hij niet 100% is ... Eens kijken voor het hooi toch maar in de stal te geven dan..
Maar buiten die snijtanden gaf dat geen probleem, hij was het zo gewend zei de tandarts, had waarschijnlijk ook met die tong te maken. Moest ook niet vaker dan gewoonlijk de tandarts laten komen ofzo omdat alles verder wel goed in elkaar zat.
). Toen ik aankwam stond hij van de grond te eten (zeer uitzonderlijk, want normaal is alles wat op de grond ligt vies dus niet meer eetbaar
) dus hopelijk komt het niet terug, maar ik denk het niet want last van droog hooi zou bij hem eerder hoesten zijn. Eetproblemen heeft hij nog nooit gehad.. dus ik hoop dat het nu gewoon weer in orde is
Maar het gaat toch weer die richting uit, wortels duren weer langer etc.
Zolang ze maar gelukkig zijn en kunnen eten zullen we maar denken