Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wwillemijn schreef:Dit is de reden dat ik altijd in borst laat enten en niet in de hals. Zou zelf wel even een da laten kijken.

RianneH schreef:Waarom is het slordig van de da? Ik lees nergens dat het paard onder constante behandeling van de da stond, persoonlijk denk ik eerder dat er één keer een da bij gehaald is en daarna op dezelfde manier gehandeld is zonder controle. Of ik heb iets gemist

Babootje schreef:RianneH schreef:Waarom is het slordig van de da? Ik lees nergens dat het paard onder constante behandeling van de da stond, persoonlijk denk ik eerder dat er één keer een da bij gehaald is en daarna op dezelfde manier gehandeld is zonder controle. Of ik heb iets gemist
Ik begreep uit het verhaal van TS dat het al de 6e keer is dat het paard deze reactie vertoont na het enten.
En hij werd altijd door dezelfde arts ge ent. In dat geval zou ik me dan dus als DA achter de oren krabben en kijken of een dergelijke reactie te vermijden is.