Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maflinger_S schreef:Ik zou voor een second opinion gaan bij een ervaren paardenarts. Ik lees in je topic een paar rare dingen, tenminste dingen die op mij vreemd overkomen maar ik ben niet medisch geschoold.
Een penis is een goed doorbloed orgaan (moet ook wel, anders kan het beide taken waarvoor het gemaakt is niet uitvoeren). Dat ie er nu slapjes bij hangt maar wel functioneert om te plassen betekent dat het loodgietergedeelte werkt. Er zou echter best iets mis kunnen zijn met de electronica, de zenuwen. Electronica is een stuk ingewikkelder en heeft meer tijd nodig voordat dat weer helemaal goed functioneert, als het al weer helemaal goed gaat functioneren.
De penis kunstmatig binnen houden door middel van een band zal misschien fijn zijn omdat je zo het doelloos hangende gewicht wat vermindert, doordat de band en de koker de penis nu wat hoger/op zijn plaats houden maar de redenatie dat je zo bevriezing wilt voorkomen, is larie, tenzij je ergens woont waar het overdag ook hoogstens -10 wordt.
Zo lang de penis gewoon goed doorbloed is en niet wordt afgebonden, is de kans op afsterven volgens mij vrij klein. Afsterven gebeurt wanneer er geen bloedtoevoer meer is en daar is zo te lezen geen sprake van.
Beebiepaard schreef:Ik wil alvast heel erg bedanken voor alle reacties!
Iedereen om me heen is erg nuchter. Er zit vooruitgang in. Het blijft schoon. En hij heeft er geen last van.
Echter ben ik erg benieuwd naar ervaringen van anderen. Zodoende dit topic.
Dit dus niet uit wanhoop zoals genoemd werd.
Maar om info en ervaringen te krijgen. Want wat als tijd geven niet afdoende helpt
bruintje123 schreef:Is het nog ontstoken?
Anders maak je juist met zoveel Dettol en Soda weer meer kapot lijkt me.
Want wat natuurlijke stoffen die daar normaal zitten in de koker zijn juist ook weer beschermend.
Wat andere ook al zeggen, laat even de kliniek kijken. Die hebben ook zoveel meer gezien dan enkel de DA.
Beebiepaard schreef:Nog steeds hetzelfde..
Ik heb niet echt het idee dat hij vooruit gaat of verslechterd.
Ik heb besloten om na de winter te kijken hoe hij ervoor staat.
En dan afhankelijk van de kosten en het verloop van herstel of te opereren. Of in te laten slapen.