Winkelhaakje gehecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

noorbeek1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-16 20:32

callum schreef:
Oml serieus. Sorry hoor maar het is een oppervlakkige huidwond. Relax echt niks aan de hand anders had je da het wel gezegd. Dit gaat geen ontsteking geven van het botvlies. Gewoon behandelen in de gaten houden als het dik word even bellen met da verder niet.

Dank voor je antwoord. Ik ben inderdaad echt een angsthaas!!
Misschien idd wat overdreven maar denk dat ik teveel waarde eraan hecht. Heb hem pas 4 weken namelijk.

pol013

Re: Winkelhaakje gehecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 12:30

hih noorbeek. ik moet ook een beetje om jou lachen. Grote kans dat ik dat niet eens had laten hechten.

Zelf wel eens flink gestoten met een huisbeschadiging (groot of klein)? Dat doet even pijn. Dat trekt met een paar dagen weer weg. Zeker als een dierenarts naar gekeken heeft. Veranderingen gewoon goed in de gaten houden.

Lief van je hoor. Maar je moet je niet zo druk maken.

noorbeek1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-16 15:25

pol013 schreef:
hih noorbeek. ik moet ook een beetje om jou lachen. Grote kans dat ik dat niet eens had laten hechten.

Zelf wel eens flink gestoten met een huisbeschadiging (groot of klein)? Dat doet even pijn. Dat trekt met een paar dagen weer weg. Zeker als een dierenarts naar gekeken heeft. Veranderingen gewoon goed in de gaten houden.

Lief van je hoor. Maar je moet je niet zo druk maken.

Gelukkig dat er nog iets te lachen valt :D
Voel me ook wel een beetje 'n muts achteraf maar ik ben gewoon snel bang als het op de gezondheid van mijn paard aankomt.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:05

Nou ja, je bedoelt het goed toch?. Maar je hebt wel een rustiger leven als je je niet al te druk maakt over de kleine dingen.

Als ik mij zo druk moest maken om dit soort dingen zou ik geen leven meer hebben met die 2 idioten van mij. En het gaat gelukkig met beide heel goed op wat gaten en scheuren na soms.

noorbeek1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-16 18:27

Even een update: vandaag hechtingen eruit maar bleek toch iets dik en een stukje is niet optimaal kunnen gaan hechten. Heb nu antibioticaspray die tevens de boel droog en schoon houdt. Zal een foto erbij plaatsen.Afbeelding

Hier zit de spray er al op btw.