Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Linsey1998 schreef:Ik heb deze week via foto's contact gehad, betreft het te strak hechten, hun zagen inderdaad dat het binnenste stukje in de hoek te strak stond. Maar wilde dit was volgens hun voor nu prima.
Vanmiddag kwam een andere dierenarts, wat van oudere leeftijd, en zei dat de wond, waarschijnlijk toch is geknapt, door een te strakke hechting.
Vervolgens hebben ze vandaag weer gehecht, met ander draad?! Hoefde dit keer ook geen extra plaatselijke verdoving rondom zijn oog, en ook geen antibiotica en pijnstilling, terwijl precies hetzelfde is gebeurd. Dit vind ik persoonlijk ook raar?
Linsey1998 schreef:Uiteraard, maar mocht dit niet meer pakken, dan moeten we andere dingen gaan overwegen, sprak de dierenarts over... Dat door misschien een te krappe hechting. Maargoed, uiteindelijk gaat het me niet om wel of niet betalen, maar misschien wel meer over het pricipe dat hun zeggen, is prima zo, we wachten af en vervolgens toch niet goed blijkt te zijn. Wat achteraf misschien wel grote gevolgen kan hebben.
Het gaat me meer om die arme pony, die door hun mening de dupe hier van is, en in 1 week 2 keer zware sedatie krijgt...
Ik ga met de dierenarts overleggen, misschien kunnen we naar elkaar toe komen betreft het spoedconsult
Azmay schreef:De dienst is geleverd, of het paard er beter van word of slechter maakt niet uit.
Soms kan dat heel naar zijn maar het is zo.