Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fanny_1988 schreef:Wat een verhaal. Helaas heeft mijn paard op een kliniek waar hij stond ter behandeling van een diepe wond tot bot bij sprong mrsa opgelopen. Helaas geen behandeling meer mogelijk. Alles aangetast en opgevreten in zn been. Geen redden meer aan. Dit is nu 5 jaar geleden. Helaas werd er weinig over gesproken of gedaan en waren de dierenartsen ook niet echt voorzichtig (lees zonder handschoenen bepaalde handelingen doen etc). Nadat er mrsa geconstateerd werd is er nooit informatie of iets gegeven hierover naar mij of ouders toe. Ik ben dus ook nooit getest terwijl ik tot einde natuurlijk bij mijn paard ben gebleven. Er is weinig over bekend. En deze situaties komen denk ik vaker voor. Maar je hoort er niks over.
troi schreef:Paniek niet maar een stukje bewustwording wel, is wel goed denk ik. Als je met kwetsbare patienten werkt erg belangrijk denk ik.
Amalarab schreef:nou zeg, je werkgever zag zijn kans even waar! pff, ergerlijk
gelukkig is je paard behandeld en negatief bevonden!
ik werk ook in het ziekenhuis en had ook ooit gelezen idd dat paarden mrsa kunnen dragen, ik werk niet direct met patienten maar ze doen er hier ook niks mee!
best bijzonder, zijn nogal wat mensen die paarden hebben hier
bedankt voor het plaatsen!
Rizette schreef:Ts ik heb veel respect voor je. Hoe je het hebt aangepakt, maar zeker ook voor het feit dat je staande bent gebleven in het tumult van naderend ontslag enz. Ik hoop voor je, dat je je leven weer op een fijne manier op kunt pakken en dat je nog jaren van je paard en van je werk mag genieten!