Hij is er helemaal bovenop gekomen.

Ik heb haar trouwens bij mijn paard gehaald omdat ik als leek al kon ziet dat er iets erg mis was met zijn lendenwervels en bekken. Dat bleek schade te zijn die ontstaan was door (te snel) inrijden met verkeerde zadels. Zij was heel blij dat ik haar binnen een jaar bij hem riep omdat als hij langer met die S in zijn lendenen en overal verkeerd staande wervels geroepen had ze veel minder had kunnen doen om de boel weer helemaal te kunnen mobiliseren. Ook nu is er trouwens restschade: [***] heeft nu permanent een bocheltje in zijn lendenwervels. Die gaat er niet meer uit en dat 'probeert' ze er ook niet uit te slaan of zo. [***] heeft nu gewoon een bocheltje en zij controleert vooral of de wervels binnen die bochel wel gewoon recht blijven staan en niet weer in S-vorm verkleven.
Als mens kan ik verder zeggen dat ik blijkbaar jaren heb rondgelopen met een korter been; ook door een scheef bekken. Toen ik voor het eerst naar de osteopaat ging is dat rechtgezet en sindsdien ben ik links en rechts weer even lang.