Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik hoor van verschillende dierenartsen (al wel een aantal gebeld) dat hij na 5 dectomax spuiten inmiddels al om had moeten vallen en dat ze niet begrepen waarom mijn dierenarts dat gaf. Dus we gaan een praktijk bellen die vaker dit soort gevallen heeft meegemaakt en wat helemaal goed is gekomen. De meeste mensen op mijn nieuwe stalling (want we zijn inmiddels verhuisd) raden deze praktijk aan dus we gaan daarmee een poging wagen. Hij moet toch voor zijn jaarlijkse spuitjes en dan kan ik de nieuwe praktijk meteen laten kijken. 

Hier werd eerst aan regenrot gedacht, dusdanig behandeld en werd alleen maar erger. Jeukte enorm, toen dus die mijten.
. Mijn paard had weinig jeuk op die plek, wel kreeg ze later ook uitval op haar hals en daar jeukte het wel.
Dus ik ga gewoon overleggen met die andere praktijk en dan zien we wel weer verder.
? Misschien iets om aan te kaarten bij de nieuwe praktijk, maar mijn eigen gevoel zegt dat hij geen allergische reactie heeft. Mede omdat wij nu van stal zijn veranderd zou hij er inmiddels (na anderhalve maand) wel vanaf moeten zijn. Bedankt voor je reactie
Ik kan het aankaarten bij de praktijk, kijken wat ze zeggen.
Lastig hoor. 
Dekens idem.
Ik wil niet alles door elkaar smeren haha!