Sterkte, hoop op een gunstige uitslag. Die oudjes zijn zo aandoenlijk, heb zelf eentje gehad die bijna 36 is geworden, gun ik jullie ook, als het tenminste in goede gezondheid is.
Othilly
Geplaatst: 29-08-16 20:53
gohya schreef:
pol1 schreef:
Hè gohya wat spannend! Ik duim zo hard als dat ik voor je kan!!! Ik heb ook wellensiek..is Johan of Harrit geweest? Zijn beide fijn..
Ewout is bij mij geweest.Ze hebben daar 4 D.A.en.
Thnx! mensen.
Ewout kan idd ook.. hard duimen dat er nog wat aan te doen is!
Heel veel sterkte ts. Hoop dat ze je goed nieuws brengen. En dat je paardje er weer helemaal boven op komt.
Waar ik zelf aan zou denk ik eerder een kies omdat ze al wat op leeftijd is, heeft er al een dierenarts naar haar kiezen gekeken?
Jet
Geplaatst: 29-08-16 21:43
Hoop voor je dat het goed komt Gohya, maar ik ben bang dat het toch een tumor is. En dan een tumor in een bijholte van de neus. Ik heb ook een ouder paard gehad die dat had. Die had al jaren af en toe een snotneus, af en toe een bloedneus, steeds uit hetzelfde neusgat. Op een gegeven moment bleven de druppeltjes bloed komen en toen hebben ze met een scoop de bijholtes van de neus aan die kant bekeken: tumor. Ik had het kunnen laten onderzoeken, maar dan was er een kans dat het bij de enen soort tumor zou openspringen en dat ze zou doodbloeden, bij de andere soort was dan de kans op uitzaaiingen groot. Ik heb het niet meer laten onderzoeken, ze had ook al artrose en was van een blij paard weer het sjagerijnige paard geworden, dat ze de laatste jaren op de manege voordat ik haar overnam, ook was. Ik heb haar toen laten gaan...
nicky_rilana Ik dacht eerst ook aan een ontstoken kies,maar ze is pas door een echte goede Tandarts helemaal nagekeken.Die kon het niet met zekerheid zeggen,maar ze dacht niet dat er een ontstoken kies zat,omdat haar mond niet stonk en ze gewoon alles nog kon eten.Ze heeft al haar tanden en kiezen nog.
Jet Eerst dacht ik ook een tumor,maar ik geloof nu niet meer dat het om een tumor gaat.Ik denk aan een zwelling in de neusholte's.
Wat erg dat ze ziek is! Heel veel succes straks en ik hoop dat het meevalt. Ze ziet er trouwens nog erg goed uit voor een paard van 29!
Jet
Geplaatst: 30-08-16 07:38
Dat bedoelde ik: een zeefbeentumor. Hoop voor je dat he meevalt hoor, succes voor vandaag!
gohya
Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-16 08:02
Pfff ben heel erg nerveus! Bij een tumor is ze gewoon afgeschreven,dát is het ergste! Ze is verder helemaal gezond,fit en geniet. Als ze nou ziek was of zware artrose had,was het minder moeilijk geweest.
Pfff ben heel erg nerveus! Bij een tumor is ze gewoon afgeschreven,dát is het ergste! Ze is verder helemaal gezond,fit en geniet. Als ze nou ziek was of zware artrose had,was het minder moeilijk geweest.
Houdt moed!! Wie weet..
JenW
Geplaatst: 30-08-16 08:07
Heel veel sterkte ts! Nooit makkelijk dit soort dingen. Wij gaan hIer vingers draaien en mee duimen !
Jet
Geplaatst: 30-08-16 08:11
Je weet het niet nog niet, voor hetzelfde geld is er iets anders aan de hand dat wel te verhelpen is. Weet je al hoe laat de DA komt?