Ligt een beetje aan welke snede etc...
Die prijs is elk jaar nog hetzelfde hier
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
bigone schreef:felicity schreef:Dan heb ik nu of heel goedkoop hooi of het verdroog is hier veel duurder.
Betaal nu 55 euro voor een pak hooi van 500 kilo. Voor hetzelfde gewicht maar dan voordroog zou ik 105 moeten betalen.
Hoeveel paarden heb je want met één paard zijn grote balen voordroog niet goed te houden.

felicity schreef:Iedereen super bedankt voor het meedenken. Ik heb net 9 balen voordroog geleverd gekregen. Ongeveer 250 a 300 kg per pak. Super mooie kwaliteit. Mooi lang gesneden, ruikt heerlijk mooi van kleur en net geen hooi.
35 euro 0er baal.
MoniekV schreef:felicity schreef:Iedereen super bedankt voor het meedenken. Ik heb net 9 balen voordroog geleverd gekregen. Ongeveer 250 a 300 kg per pak. Super mooie kwaliteit. Mooi lang gesneden, ruikt heerlijk mooi van kleur en net geen hooi.
35 euro 0er baal.
Dat is een nette prijs! Hopelijk zijn alle pakken zo mooi en kun je weer even vooruit.
die dachten echt geld te kunnen verdienen. MarjanB schreef:Het folie is idd prijzig, maar in voordroog zit meer vocht dus je moet er meer van vieren voor dezelfde aantal kg droge stof. Ik had midibalen van 120 kilo voor 17,50 thuisbezorgd super mooi droog spul zonder rotzooi er in.
Goed weidehooi kost nu rond 170 per ton, graszaadhooi zit rond 110 per ton. Fourageprijzen voor voordroog houd ik niet bij op het werk maar ligt in elk geval niet zo hoog als t voordroog dat ze aan ts wilden verkopendie dachten echt geld te kunnen verdienen.
Op marktplaats en http://www.hooimarkt.nl staat zat aangeboden.