Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Zsazsa_ schreef:Van weet ik begreep zat daar dan een aantal weken tussen, ze sprak niet over lange periodes.
XxDiandraxX schreef:Ik heb even voor je gekeken maar die van mij heeft een andere combi gehad, namelijk kenacort (corticos) met hylartil (wat volgens mij hyaluronzuur is).
Kosten even op een rijtje (let wel, dit was in mei 2014)
Consult op de kliniek 15.55
Het zetten van de inj. 36.97
Kenacort 12.12
Hylartil 105.83
Samen met btw ong 170euro.
VivaLaVida schreef:Als het een prima fokmerrie is met goed papier zou ik sowieso kiezen voor inspuiten
Of je er nou op kunt gaan rijden of niet
_Zsazsa_ schreef:@ Janderegelaa, wil je dan zeggen dat door middel van het laseren het synovia weer aangemaakt kan worden? De veearts zei dat dat niet mogelijk is, vandaar dat ze een vervangend middel inspuiten. Als het minder ernstig was geweest had ik het graag geprobeerd maar ze verwachten dat het zelfs met inspuiten lastig gaat worden omdat het er rechts zo slecht uitziet. Ik vind het een lastig verhaal.
@ ga ik op zoeken Hilary Dankje
janderegelaa schreef:Ik denk dat jouw veearts de moderne laser niet kent Zsazsa. Als je hem laat Google op "laser treatment on the synovial membrane" dan zal hij voldoende artikelen vinden die mijn verhaal ondersteunen. Daarnaast doen we al paarden hiermee. Je ziet direct verschil in lopen na 1 behandeling.
Heel simpel gezegd: als er nog kraakbeen is dan is er een verstoring in de binnenste kapsellaag. Deze maakt het gewrichtssmeer aan (synovia). Als dit niet gebeurd dan is er een verstoring. Die verstoring zit op celniveau. In cellen zitten mitochondrieën, dat zijn de energiefabriekjes in de cellen. Het enige dat de laser doet is het accuutje weer opladen. Daardoor gaat de celpomp aan en gaan cellen weer doen wat ze moeten doen. De aanbieding staat, kijk maar wat je ermee wilt.
cinniz123 schreef:Dat van duitsland over goedkoper en dikke vloeistof heb ik me toen ook laten vertellen.
Rivendell schreef:Maar als ze altijd te weinig gewrichtsvloeistof heeft aangemaakt, kan dat niet erfelijk zijn?
Gezien je haar als fokmerrie wil gebruiken.