Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
2a54z6e45r6r schreef:Ja inderdaad, Gelukkig genezen dergelijke wonden wel relatief goed en mooi.
Mijn ruin is zo als jaarling in de prikkeldraad beland. Je ziet wat wit haar en wat wild vlees maar verder is het erg goed dicht gegaan.
Let er vooral op dat er nergens een onderhuids abces kan vormen want dat blokt de genezing.
Zo had mijn paard na 2 maand ineens een hele lap huid die loskwam omdat er blijkbaar een abces onstaan was.
ChristaB schreef:Ja het was echt heftig. Komt er een witte pony het erf oplopen met twee helemaal rode benen. Nou dan weet je meteen dat het goed mis is. Gelukkig liet ze zich goed behandelen, ze was zo braaf. Tuurlijk deed het hechten zeer en dat liet ze dan voorzichtig merken maar ze is niet een keer gemeen geweest. Super pony.
. morgen maar even fruit mandje en een goede poetsbeurt geven .
Waarschijnlijk wordt ze ook wel verwend natuurlijk, want ze is tenslotte zielig.
JPS schreef:Beterschap voor je paard en voor jou en de verzorgster veel sterkte gewenst!
Ik zou het zeker melden bij de gemeente.