Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ayasha schreef:Hechten wordt moeilijk, of ze moeten het al terug gaan open snijden (terug doen bloeden) maar dan nog... Het is ook een rotte plek voor te hechten trouwens (erg beweeglijk en weinig vel "over".)
Vanaf deze foto kan een DA nooit goed inschatten hoeveel het je werkelijk gaat kosten en wat de schade is, is het alleen de wonde, dan gaat het je echt geen 4000 euro kosten, is er een pees of zelfs bot geraakt dan ga je wel richting de 4 cijfers gaan.
antje_vip schreef:Dit is zeker niet ernstig genoeg voor de dierenpolitie?
piezze schreef:Petpa schreef:Ik zou het dier vanavond nog ophalen, ongeacht de prijs!
Wat let je? Koop hem...
piezze schreef:Altijd makkelijk om zulk advies over het net te gooien. Omdat zij toevallig het dier kent, zou zij zich verplicht moeten voelen om verl te veel geld uit te geven voor een dier dat wellicht nooit bereden kan worden. Nee dat vind ik geen advies sorry
piezze schreef:Wel knap dat jij dat van een foto kan beoordelen. Mag ts bij jou komen als blijkt dat de verwonding toch erger blijkt? En ze wat centjes tekort komt? Dit is juist wat ik bedoel. Op basis van mijn hart zeg ik ook doen, op basis van gezond verstand zeg ik dat het probleem van de handelaar niet in de schoenen van ts gelegd mag worden.