Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
callum schreef:Tijd is niet ideaal maar met wat extra zorg moet dat geen probleem zijn. Lekker Ruinen. Meeste dierenartsen hebben ze liever jong. Dan zijn de bloedvaten minder dik en stug. En alles is wat kleiner.
jorretje schreef:Tijd van het jaar is niet ideaal, maar als hij nu al mans aan het worden is zou ik echt niet wachten. Daarbij kan het met zo'n jong dier prima dat gewoon in het land gebeuren. Dan hoef je hem niet weg te brengen en niet op boxrust te zetten.

Plan was oorspronkelijk ook van zo te houden en dan in het najaar te castreren. Maar toen kreeg hij ook last van opkomend hengsengedrag, dus heb ik besloten het toch sneller te doen.
chinoukjuh schreef:xZiva_ schreef:Mijne word morgenochtend gecastreerd (7 juni 1 geworden) DA zei dat het prima kon met deze tijd van het jaar
Heb een vliegendekentje besteld en wat vliegenspray er omheen, hoop dat het helpt
Ik hoop ook dat het helpt! Is hij al gecastreerd en is het goed gegaan?
maar het was binnen een half uurtje gedaan!
) is hij wakker geworden.
Alles is goed gegaan en hij is staand gedaan maar viel 1 x bijna om en dat was zo rot om te zien.... Maar hij maakt er niet zo veel van gelukkig

callum schreef:Idd gewoon de wond in de gaten houden niet teveel aan doen maar wel in de gaten houden en eventueel vliegendeken met vliegenspray niet bij de wond maar op de rest zodat hij niet aantrekkelijk is.