Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Esplendido schreef:Misschien kan de dierenarts een biopt van de huid nemen? Ik denk dat het belangrijk is om te achterhalen wat het is zodat je ook echt een goede behandeling in kan zetten ipv 'thuis blijven dokteren'.
. Kendra schreef:Dank je wel Fargo, ik ga deze route ook proberen. Deed je de animalintex er droog om? (Lijkt me logisch, maar voor de zekerheid...)
Mijn merrie heeft op dit moment pijn en als ik kijk naar het been vind ik het er ook wat einschuss-achtig uitzien... Ga de DA bellen voor Metacam en ook aan de Badedas.
Kendra schreef:@Esplendido, ik denk dat de meeste mensen hier echt niet alleen aan het thuisdokteren zijn, maar alles in nauw overleg doen met de dierenarts. Schraapsels, biopten en bloedonderzoek sluiten een aantal dingen uit (mijt, schimmel, ..) maar daarna begint de ellende pas.
zeker omdat je anders vaak zware antibiotica geeft die je liever niet geeft of niet steeds en langdurig wilt moeten geven.