Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
had hem afgelopen zaterdag avond ca 21:00u nog gebeld over een afgetrapt ijzer met het verhaal dat ik zondag ochtend op wedstrijd moest en toen kwam die voor ik moest vertrekken nog dat ijzer eronder slaan. En dat kostte me €15 

), maar ik weet wel dat als er iets mis gaat dat hij dan op komt draven en de tijd neemt. Dus me niet met half werk achterlaat. Dat is hier wel gebeurd als je het mij vraagt. Paard staat zo dichtbij en alsnog 2 weken wachten om een ijzer (inmiddels dus 2) er onder te leggen? mrie schreef:Joh pak die rekening, ga naar je bijna buurman/smid en vraag hem of dit nou echt nodig is. En dan praten jullie daarover. Je kunt dan ook zeggen dat je altijd al en nog steeds blij met hem bent, dat je er vanuit gaat dat hij bij jou blijft komen en dat je gewoon niet meer wilde wachten omdat je zo'n zin had om....
Komt vast goed...
Maartje1990 schreef:Los van mijn mening over ijzers. Heeft die hoefsmid gedaan wat, met de beschikbare tijd, op dat moment volgens zijn professionele mening het beste was. En ik lees hier dat hij dat wel heeft overlegd met je of begrijp ik dat verkeerd?
Persoonlijk vind ik het niet netjes van je dat je dan meteen overstapt op een ander. voor eenmalig snap ik. Maar voor vast?
Vala: als bekappen en beslaan een halfuur duurt , dan wordt het vast niet goed gedaam
mrie schreef:Joh pak die rekening, ga naar je bijna buurman/smid en vraag hem of dit nou echt nodig is. En dan praten jullie daarover. Je kunt dan ook zeggen dat je altijd al en nog steeds blij met hem bent, dat je er vanuit gaat dat hij bij jou blijft komen en dat je gewoon niet meer wilde wachten omdat je zo'n zin had om....
Komt vast goed...
Barbet schreef:Mijn paard heeft neiging tot platvoeten, staat vrij laag op de verzenen. (of hoe je dat schrijft)
De ijzers heeft ze gewoon nodig, vooral bij de rechter voorhoef.
Maar verder begrijp ik veel reacties hier trouwens.
Het is fijn om meerdere meningen te lezen, zelf ben je alleen maar bezig met wat je zelf denkt.![]()
Wat het punt is, op zich had ik het echt niet erg gevonden als ik 2 weken had moeten wachten.
Als ik dan maar gehoord had van de smid dat het geen kwaad kon of zo.
Maar het was meer de manier waarop het ging, dat ik overgestapt ben.
Redelijk bot en kortaf, hij had het druk, alles liep tegen.
"En ik had pech want ik kon een week niet rijden"
Ik snap best dat iemand een baaldag kan hebben, maar dat hoor je niet op een klant af te reageren.
En dan nog na een week er zo nog een week aan vast plakken.
Eerst zou de smid na een week komen, maar toen ik hem na een week vroeg wanneer hij zou komen plakt hij er nog zo weer een week bij aan.
Maar ik voelde me al in de kou gezet door die houding.
En ik denk dat dit meer meespeelde om direct over te stappen dan om die 2 weken.
Iets van, nou dan hoeft het helemaal niet meer als het op zo'n manier moet.
Kan ook best zijn dat ik overgevoelig heb gereageerd, doordat ik zoiets nooit verwacht had van die man, juist het tegenovergestelde eigenlijk.