Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Wat een kleuren hebben ze toch in dat verband.

Snadrem schreef:Ziet er netjes uit! Drie weken stalrust voor de staat waar het nu in lijkt te zijn vind ik wel heftig, maar ik ben geen veearts.
Die van mij heeft aan haar voorbeen een flinke diepe draadwond gehad. Pees was zichtbaar, maar gelukkig niet beschadigd. De hechtingen waren er binnen twee dagen al uit helaas, er stond te veel spanning op de wond. Ik ben druk in de weer geweest met mesitran destijds. Dat werkte super! Er zitten nu nog drie witte haren die herinneren aan het gapende gat wat er ooit zat. Het is helemaal genezen!

wortelsussie schreef:Zit die tape niet veel te strak? Je ziet allemaal bobbels zitten, zo knel je nog wat af. Zou eerder wrap pakken.
Verder ziet de wond er mooi en rustig uit! Lekker dat ze weer naar buiten kan! Helpt die kous ook daadwerkelijk tegen het vocht?
. Die leg ik er ook in V vorm op aan. Ik plak hem voor recht er op en de uiteinden laat ik met de vorm van het been mee naar boven wegdraaien. Als ik in de avond het verbandje er af haal kan ik mijn vinger er ook gewoon tussen zetten om het los te knippen. Alle hobbels en bobbels trek ik niet glad maar vouw ik om, misschien dat dit een vertekend beeld geeft.XxLiEsJuHhxX schreef:Oef wat een wond. Maar wat ziet het er al goed uit.!
En natuurlijk niet te vergeten.. Wat een knap paard.
suffie schreef:Wauw, wat geneest dat mooi! Toppie hoe je het aanpakt, dat gaat vast helemaal goed komen. Mooie merrie trouwens, ik houd van bont