Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Euforie schreef:Ik herken je probleem precies... Ook dat alle medicatie maar een klein beetje lijkt te helpen. Geen koorts verder, redelijk fit, geen hoest. Zij was net 2 maandjes drachtig.
Uiteindelijk was ik het beu en hebben we dr toch opgeladen voor een endoscopie. Daar zagen we zosnel niets raars... Totdat ze de luchtzak ingingen.. Deze zat vol met luchtzakstenen... Foute boel. Ze kon gelijk op de kliniek blijven.
Daar heeft ze een maand gestaan en is uiteindelijk alsnog geopereerd.
De luchtzakstenen heeft zij ontwikkeld nadat ze het jaar daarvoor, droes heeft gehad.
Ik kan je alleen maar aanraden om toch voor die endoscopie te gaan.
Ik hoop niet dat het hetzelfde is maar ik hoop wel dat het opgelost kan worden.. De endoscopie was hier trouwens niet zo duur als bij jullie. Uit mn hoofd dacht ik 145,-
Euforie schreef:Ik herken je probleem precies... Ook dat alle medicatie maar een klein beetje lijkt te helpen. Geen koorts verder, redelijk fit, geen hoest. Zij was net 2 maandjes drachtig.
Uiteindelijk was ik het beu en hebben we dr toch opgeladen voor een endoscopie. Daar zagen we zosnel niets raars... Totdat ze de luchtzak ingingen.. Deze zat vol met luchtzakstenen... Foute boel. Ze kon gelijk op de kliniek blijven.
Daar heeft ze een maand gestaan en is uiteindelijk alsnog geopereerd.
De luchtzakstenen heeft zij ontwikkeld nadat ze het jaar daarvoor, droes heeft gehad.
Ik kan je alleen maar aanraden om toch voor die endoscopie te gaan.
Ik hoop niet dat het hetzelfde is maar ik hoop wel dat het opgelost kan worden.. De endoscopie was hier trouwens niet zo duur als bij jullie. Uit mn hoofd dacht ik 145,-
karelien schreef:En toch klinkt t allemaal t zelfde als bij mijn paard. Daarop was ook met een scopi en foto,s niks te zien. Paard at ook goed en was net als anders fit. Er werd volop mee gereden. Alleen die snot die niet weg wou met geen enkele ab. Maar waarom kan een ct scan niet met een veulen. Moet t veulentje dan te lang zonder moeder?