Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
femke_harley schreef:- Osteopaat: minimale blokkade in de lendenen en iets scheef in het bekken (bekken niet behandeld).
femke_harley schreef:@geerke: welke partij zou jij dan aanraden? Weer een DA? Chiropractor? of iemand anders?
@nontie: de reden die ze hiervoor geven is haar ouderdom. Dat het niet verstandig is om het dan nog te corrigeren. Ze gooit een 'bil' hoger op dan de andere.
nontie schreef:femke_harley schreef:@geerke: welke partij zou jij dan aanraden? Weer een DA? Chiropractor? of iemand anders?
@nontie: de reden die ze hiervoor geven is haar ouderdom. Dat het niet verstandig is om het dan nog te corrigeren. Ze gooit een 'bil' hoger op dan de andere.
Oke, vreemd, maar ze is verder toch kerngezond en in goede conditie? Tot kort daarvoor maakte je nog ritten met haar?
Ik ben ook geen expert natuurlijk, maar ik zou het in dit geval toch overwegen bij en andere chiropractor/osteopaat die het wel aandurft. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Als ik weer vast zit in mijn rug ga ik ook naar een fysio/kraker. Of ik nu 12 of 80 ben, ik wil geen last hebben. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Succes voor jou en je paardje dat jullie een oplossing vinden, ik zal meevolgen