Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Little_Gift schreef:kiwi: lees eens de OP! Daar staat namelijk dat de DA wel degelijk gebeld heeft dus TS kon nog duidelijk daar de window gebruiken om te melden dat het wel degelijk voor de pony was en niet voor het paard, dubbelchecken is iets dat ik altijd standaard doe of kon gezegd hebben dat de DA moest wachten tot zij er was, dat ze namelijk onderweg was of kon zeggen dat als de DA niet wou wachten, ze dan maar verder moest rijden zonder inenten (een inenting is namelijk niet hoogdringend en kan prima een dag uitgesteld worden).
Bovendien schrijft TS zelf dat de "staleigenaar hem effe al gaan pakken was"... had er duidelijke afspraken bestaan tussen TS en staleigenaar dan wist die staleigenaar dat TS dat niet aanvaardt dat die "hem effe gaan pakken is om aan de DA aan te bieden" en zou die dat dus niet gedaan hebben.
Als ik een rare manier van reageren heb, dan heb jij blijkbaar ook een knap rare manier van lezen.
Little_Gift schreef:Inderdaad niet, als het mijn dieren betreft toch niet... daar bestaat mijn inziens geen ruimte voor foutenmarges.
En de DA heeft gebeld eens op locatie, zeg ik toch ook niet anders? Maar dan nog kon TS zeggen dat ze moest wachten of indien de DA dat niet wou, doorrijden.
En de assistente heeft doorgegeven welk paard het moest zijn... maar net daarom check ik altijd eerst nog eens zelf met de betreffende DA... assistentes maken wel vaker fouten namelijk... en wederom: wat mijn dieren betreft vertrouw ik die dus niet toe aan assistentes en check ik zelf nogmaals dubbel.
kiwiwitje schreef:De da heeft gebeld toen ze op locatie was!!! Niet een half uur van te voren zoals de assistente afgesproken had! Prima als je denkt mij op mijn fouten te moeten wijzen. Maar dan moet je wel zelf GOED!! Lezen. Ze mag er vanuit gaan dat de DA niet zomaar een paard uit stal trekt. Vind het ook erg onbeschoft van de DA. Dat is hier in alle jaren op verschillende stallen nog niet gebeurd!
Daarnaast heeft TS duidelijk aan de assistent doorgegeven welk paard het moest zijn. Alleen is de DA op eigen houtje aan de slag gegaan.
Zoals ts aan gaf. Is de man op leeftijd en was zich van geen kwaad bewust. Maarja blijkbaar ben jij nooit gevallen om op te kunnen staan.
Brainless schreef:kiwiwitje schreef:De da heeft gebeld toen ze op locatie was!!! Niet een half uur van te voren zoals de assistente afgesproken had! Prima als je denkt mij op mijn fouten te moeten wijzen. Maar dan moet je wel zelf GOED!! Lezen. Ze mag er vanuit gaan dat de DA niet zomaar een paard uit stal trekt. Vind het ook erg onbeschoft van de DA. Dat is hier in alle jaren op verschillende stallen nog niet gebeurd!
Daarnaast heeft TS duidelijk aan de assistent doorgegeven welk paard het moest zijn. Alleen is de DA op eigen houtje aan de slag gegaan.
Zoals ts aan gaf. Is de man op leeftijd en was zich van geen kwaad bewust. Maarja blijkbaar ben jij nooit gevallen om op te kunnen staan.
De stalhouder heeft het paard gepakt... niet de DA.
Little_Gift schreef:Inderdaad niet, als het mijn dieren betreft toch niet... daar bestaat mijn inziens geen ruimte voor foutenmarges.
eilleen333 schreef:Waarom zou de Da een enting gratis moeten geven? Dat andere paard moest volgende maand, dus in theorie spaar je nu een keer verzendkosten uit.
Wat niet wegneemt dat de Da wel een fout heeft gemaakt hoor, daar niet van.
Maar je kan ze altijd even bellen hoe en wat nu verder. Voordat we straks een rekening ligt waar je je niet in kan vinden.
NNNigel schreef:Eigenlijk best gevaarlijk om je paard te laten prikken terwijl je er niet bij bent... iemand zoiets al eens meegemaakt?
prugelpiet schreef:eilleen333 schreef:Waarom zou de Da een enting gratis moeten geven? Dat andere paard moest volgende maand, dus in theorie spaar je nu een keer verzendkosten uit.
Maar je kan ze altijd even bellen hoe en wat nu verder. Voordat we straks een rekening ligt waar je je niet in kan vinden.
Omdat TS haar grote paard geen enting mocht ivm. andere druppels. Sommige dingen kunnen niet samen, dus is het nu wel degelijk even een probleem wat makkelijk voorkomen HAD kunnen worden als DA even wat eerder de telefoon had gepakt.
prugelpiet schreef:eilleen333 schreef:Waarom zou de Da een enting gratis moeten geven? Dat andere paard moest volgende maand, dus in theorie spaar je nu een keer verzendkosten uit.
Omdat TS haar grote paard geen enting mocht ivm. andere druppels. Sommige dingen kunnen niet samen, dus is het nu wel degelijk even een probleem wat makkelijk voorkomen HAD kunnen worden als DA even wat eerder de telefoon had gepakt.
*zouden ze bij die van mij niet eens kunnen xD *eilleen333 schreef:prugelpiet schreef:
Maar dan ga je er van uit de de druppels en de enting ook echt met elkaar interfereren, en dat zie ik nergens staan.
Maar once again: de da was fout, maar of het nou echt een probleem is, is maar de vraag.
NNNigel schreef:dit staat in de OP, dus het paard mocht dus niet geënt worden.Nigel moet pas volgende maand en mag nu niet geënt worden ivm druppels die hij krijgt van de natuurgeneeskundige. Jij komt voor Joery!
prugelpiet schreef:eilleen333 schreef:prugelpiet"
Maar dan ga je er van uit de de druppels en de enting ook echt met elkaar interfereren, en dat zie ik nergens staan.
Maar once again: de da was fout, maar of het nou echt een probleem is, is maar de vraag.
. Maar ik heb dan ook nog nooit gehad dat de DA eerder op stal was dan ik, dus daar kan ik niet over meepraten. Little_Gift schreef:Nou pech voor de DA dat ze dan te vroeg is maar dan wacht ze hier maar!
Geen enkele die aan mijn paard komt zonder dat ik erbij ben.
En geen staleigenaar die het zal wagen mijn paard aan een DA te presenteren zonder mijn aanwezigheid.
Het zijn mijn dieren en als ik absoluut zeker wil kunnen zijn, dan is het mijn plicht dat ik erbij ben.
Hoe dan ook.
Komt de DA te vroeg, pech gehad, dan wacht je maar... doen ze 1x en nooit weer.