Blind paard krijgt weer zicht?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jessix

Re: Blind paard krijgt weer zicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:58

Ja kan natuurlijk heel goed dat hij gewoon wat "gevoeliger" reageert op alles. Veel meegemaakt en dat kan maar zo impact hebben. Jullie vinden vast je weg wel weer hierin, daar heb ik alle vertrouwen in. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 10:07

Dank je wel :)
Gisteren deed hij toch maar weer raar in de piste, op een hindernis die daar normaal niet staat .. maar dat kan hij ook gewoon voelen natuurlijk (naja, gewoon .. :+ ). Maar zodra hij aan een touwtje is gedraagt hij zich wel weer zoals ik hem ken ... en op de poetsplaats is hij ook weer kalm (behalve als het ineens binnen regent omdat ze op de wasplaats iets te enthousiast zijn, maar daar mag hij van schrikken van mij, ik schrok ook van dat water ineens in mijn nek :P ).

Was toevallig gisteren wat filmpjes aan het bekijken van een blinde appaloosa in amerika, en dat paard zie je ook kijken. Zij zegt dat hij kijkt met zijn oren .. je ziet hem echt op een brievenbus reageren zoals [***] ook reageert op zon of die hindernissen ... En bij dat paard hebben ze de ogen verwijderd, dus die ziet zeker niks meer ;) Denk dat hij zo'n dingen op andere manieren opmerkt :j En misschien dat [***] nu gewoon wat gevoeliger/banger is door de hele gebeurtenissen.

Heb er in ieder geval weer vertrouwen in dat we nog leuke dingen kunnen gaan doen in de toekomst :)