Janinevv schreef:Is het geen herfsthooi?
Nee dat heeft heel ander blad.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
karev schreef:Ja genoeg maar dan verse planten. En ik ben er zo niet in thuis Hoe het er droog uit ziet
Janinevv schreef:karev schreef:Ja genoeg maar dan verse planten. En ik ben er zo niet in thuis Hoe het er droog uit ziet
Hmm miss is wel een familie van boterbloem?
Ik ken het niet zou ook niet herkennen.
Kun je kroonbladeren niet tellen? En kijken of deze tegen elkaar staan dan is het een twee jarige plant mis schiet je dan iets op?
Janinevv schreef:karev schreef:Ja genoeg maar dan verse planten. En ik ben er zo niet in thuis Hoe het er droog uit ziet
Hmm miss is wel een familie van boterbloem?
Ik ken het niet zou ook niet herkennen.
Kun je kroonbladeren niet tellen? En kijken of deze tegen elkaar staan dan is het een twee jarige plant mis schiet je dan iets op?
Janinevv schreef:Ohnee soms staan de bladeren tegen over me kaar, maar volgens mij kan dat niet bij 5 kroonbladeren.
Als bladeren symmetrisch tegen elkaar staan dacht ik dat twee jarig plant is maar dat kun je nu niet meer herkennen.
Ik zag handige site even kijken of terug kan vinden
wendyenbram schreef:In het topis van het lange wachten af...staan deze bloemen in het weiland geloof ik (kijk maar op de foto`s in dat topic.
wendyenbram schreef:O oke leek er veel op, zeker met de beschrijving van m eerdere bloemen aan steel, en de kleur en vorm van bloem.