Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sizzle schreef:Waren het grijze bijtende lelijk uitziende vliegen?
Dan kunnen dat hertenluisvliegen zijn. Die zitten graag onder de staart en doen ontzettend pijn.
EJuniorJoost schreef:karin1994 schreef:Nee, geen ataxie daar is niet het beeld voor
Slaan naar de buik zo idd kunnen maar dat scheef lopen past daar niet bij denk ik!
dat scheef lopen juist wel
EJuniorJoost schreef:https://www.youtube.com/watch?v=FNlm9Bmws6s vind het er toch wel op lijken

Sizzle schreef:Ik zou in iedergeval niet gerust zijn met enkel een beetje metacam
De korte koorts in combi met scheeflopen zou voor mij echt alle rhino en middenoorontstekingsalarmbellen af laten gaan.
Of alternatief, nek/hals blessure. Hoe dan ook niet een kleinigheidje.
Loopt hij nu beter vandaag?
karin1994 schreef:Is de kuilbaal al 2 weken open en nog niet op? Dan kan het ook van neurotoxines uit het ruwvoer zijn geweest. Zodra er zuurstof bij komt kan dit zich snel ontwikkelen, daarom de baal snel opmaken, of helemaal uit elkaar halen zodat het kuil droogt.sinds 2 weken een nieuwe kuil baal
MarChak schreef:karin1994 schreef:Is de kuilbaal al 2 weken open en nog niet op? Dan kan het ook van neurotoxines uit het ruwvoer zijn geweest. Zodra er zuurstof bij komt kan dit zich snel ontwikkelen, daarom de baal snel opmaken, of helemaal uit elkaar halen zodat het kuil droogt.sinds 2 weken een nieuwe kuil baal
Gelukkig lijkt hij inmiddels weer de oude!

Rindin schreef:Thermografie is weggegooid geld... Je kan dat geld beter besteden aan een therapeut.