Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
funnyhorses schreef:Is het geen zwelling onder de buik? Ook rechts voor bij borst/schouder lijkt er een zwelling te ziiten? En waarom is er rechts achter binnenkant been vacht weg geschoren?
Of vertekenen de foto's zo?
melcior schreef:Hallo,
Het is al even geleden dat ik hier wat heb geplaatst..
Maar gisteren was er een da op stal voor een ander paardje.. Niet mijn eigen da![]()
Maar even gevraagd of hij snel wilde kijken naar mijn paard..
Nu schrok ik best wel van zijn reactie hij zei dat de complete buikspier op dat gedeelte is afgescheurd en de geul nooit weer weg gaat en logischerwijs de spieren ook niet vanzelf weer bij elkaar komen..
En helemaal met zijn KS heeft hij zo enorm zijn buikspieren nodig dus denk dat het rijden wel echt over is nu met hem![]()
Heeft er iemand gelijkende verhalen of tips en tools enzv??
Vindt dit zo bijzonder en baalde echt dat ik het niet gemerkt heb want dat arme beestje moet denk ik echt pijn hebben gehad

GaelleS schreef:Ik zou ook ff 2e opinie vragen :/
Als buikspier afscheurt zou die daar toch serieus last van gehad moeten hebben ooit, zwelling vertoond hebben etc. Kan zijn dat er een spier geatrofieerd is door ergens zenuw stuk ofzo aan 1 zijde maar denk niet dat je je paard pijn doet door ermee te rijden hoor? Toch al niet door zijn spieren daar !

Lagonda schreef:Ik kan me vaag herinneren dat we dit ooit in een les behandeld hadden. Volgens was dit een teken van een tekort (mineraal of vitamine), maar zou het niet zeker weten. Ik volg mee, ben benieuwd wat het uiteindelijk is!