Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sjimbel schreef:Meer hooi is dan zeker een goed idee! Zal dat vanaf vanavond eens gaan doen,
@Kamy:
Daarom heb ik nu een nieuwe instructrice waarbij we juist alleen nog bezig zijn met de basis. Dus voorwaarts en goed aan de hulpen, dit gaat dus ook vooruit. Maar deze vraag kwam meer voort uit mijn gedachte haar nog meer te helpen
terwijl het je juist zoveel kan leren. DatBenIkNou schreef:Ben ik nu de enige die denkt: je kan er van alles aan voer in stoppen maar is dit niet gewoon iets rijtechnisch?
DatBenIkNou schreef:Ben ik nu de enige die denkt: je kan er van alles aan voer in stoppen maar is dit niet gewoon iets rijtechnisch?

kvika schreef:een paard dat zich afsluit mag dan op zicht en waardes gezond zijn,maar geestelijk zit er dus wel degelijk is niet "gezond"
Je moet het natuurlijk zelf weten het is jouw paard,maar misschien als je verder kijkt dan reguliere manier je door krijgt dat het paard wel iets mankeert.
Ik hoop dat jullie er samen uitkomen. succes