Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het klinkt natuurlijk best vervelend over een paardje waar je al helemaal gek op bent...Maar ja, liever nu even streng kijken dan dat je straks met een paardje zit die niet gezond is
Jet schreef:Ik hoop voor je dat de pony goedgekeurd wordt voor wat je ermee wil gaan doen en dat je er veel plezier van gaat hebben. Goed dat je iemand meevraagt die verstand van paarden heeft en die niet verliefd is op deze pony, Ik heb mijn huidige pony alleen gekocht en achteraf was dat ook niet zo verstandig. Inmiddels na 3 jaar heb ik er een erg leuke pony aan, maar dat is niet zomaar gegaan...

Kayleigh327 schreef:Ze is helemaal goedgekeurd!
Alles ging prima. Ze vond alleen het longeren op harde ondergrond heel spannend. Ze is daar in galop geschoten en met haar achterbeen op de grond gekomen (gelukkig niet helemaal onderuit gegaan).. Heeft nu schaafwondje op haar achterbeen.
Dit is daarna afgespoeld en met betadine afgedaan.
Rontgen is ze ook goedgekeurd! Overal klasse 1, alleen sesambeenderen en straalbeen klasse 1-2.
Verder alles goed! Ook meteen ingeënt, bleek uit paspoort dat dit in 2011 voor het laatst gedaan was. Dus zijn nu opnieuw begonnen met basis enten.
Ze waren wel snel hoor. Henk uit Moergestel is gekomen, aardige man, maar had wel wat langzamer gemogen haha. Assistent wilde wel vanalles uitleggen over de foto's etc.