Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jotoma schreef:Heftig ts, jullie hebben dus al heel wat achter de rug.
Ik kan me voorstellen dat je door gaat, maar mentaal lijkt me dit voor jou ook een enorme strijd.
Ik hoop dat jullie hier helemaal goed door heen gaan komen!
Wesco schreef:Wat zou er met sarcoiden gebeuren als je ze niet behandeld? Is er kans dat ze dan dezelfde grote houden?
danoesje schreef:Misschien is het te zweverig voor je, maar ik weet dat een stalgenootje van mij curcuma voert (door de slobber) omdat ook haar paard snel sarcoides heeft. Ze is er goed over te spreken. Curcuma staat bekend als een natuurlijke kanker remmer. Misschien is het een idee als aanvulling om het eens te proberen?
Jotoma schreef:Alle paarden komen bij ons ook elke dag buiten. Toen er zoveel ijzel lag moesten ze met zn allen drie dagen binnen blijven. Geen van allen deed gek of onrustig en ook na drie dagen weer naar buiten was de gewoonste zaak van de wereld.
Valt misschien dus best mee!
Jotoma schreef:Nee, maar voor jou geldt ook: nood breekt wet.
denice schreef:Ai! Mijn paard is volledig van twee sarcoiden genezen op zijn hoofd. Ik ben naar Utrecht gegaan en daar zijn ze meerdere malen ingespoten. Zou deze behandeling zo weer kiezen, groot slagingspercentage. Dit ziet er niet best uit.

Cowgirl schreef:Mijn hemel wat een grote...arm paard.
Wat ik uit de andere topics heb geleerd is dat de sarcoid er van buiten redelijk klein uit kan zien maar onder de huid juist vee groter is. Net als een ijsberg in zee.
Die van Hepsie (neus) wat opzich niet zo groot maar dat werd toch een behoorlijke wond.
Hoe zal dat dan gaan als hij aan de buitenkant al zo enorm groot is.