Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rien10 schreef:Hoewel ik de goede bedoelingen van iedereen snap die aanbied: massage/dry needling/fysio/osteo.... zou ik toch liever bij een paard eerst een gedegen diagnostische ronde doen dan meteen aan de oplossing werken. Als het mijn paard zou zijn zou ik hem naar de Lingehoeve sturen en hem daar van links naar rechts van top tot teen laten nakijken.
Ik heb dit in het verleden al eens gedaan. Paard is echt volkomen uitgeplozen totdat de diagnose gesteld kon worden. Dan kan je verder, zonder diagnose niet.
rox_en_wilvy schreef:http://Www.happyatlete.nl deze masseurs werken met een bepaalde methode die voor mijn paard heel goed werken, mijn merrie heeft van haar eigen een hoge spiertonus.
x_tico schreef:Dit is al een oud topic! Op het moment gaat het heel goed en hebben haar helemaal door de molen gehad en is verder niks uitgekomen. Ben gewoon rustig gaan trainen en vertrouwen gaan winnen en nu gaat het echt de goede kant op