Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Fennadev schreef:De vorige keer hadden wij hem inderdaad zelf bekapt (dit geef ik eerlijk toe). Jorie staat nu een stuk beter op de hoeven, ze zijn nu ronder van vorm, alleen de straal moet nog meer omhoog komen. En nee, deze man heeft niet een cursus van een paar dagen gedaan, maar gaat zelfs nu nog regelmatig op cursus, hij heeft er echt oog voor en hij bekapt al zo'n 20 jaar kleine pony's (waaronder ook een heleboel veulens) en die pony's staan altijd keurig op de hoeven. Volgende keer wordt mijn pony ook weer door hem bekapt totdat zijn hoeven stabiel zijn en niet meer van vorm veranderen. Die van mijn oudere pony zijn ook goed gekomen door zijn bekapping en nu nog steeds goed. Ik ga er geen mensen bij halen die het niet gewend zijn om met zeer kleine hoeven om te gaan. Hij staat nu weer keurig op de hoefjes en nee, die foto's houd ik lekker voor mezelf (alleen eventueel in pb). Alleen maar omdat wij het zelf doen, valt iedereen er weer over, da's wel weer jammer, want ik wilde de foto's wel laten zien, maar nu laat ik t wel.
Mijn grote pony is ook een beetje bijgevijld en meer hoefde er niet aan te gebeuren.
bruintje123 schreef:geerke.
Spijker op de kop.
Paarden houden mag tegenwoordig niets meer kosten.
En wordt er dan wat van gezegd zijn de tenen erg lang.
Arme veulen beentjes.
Nooit een goede stand gehad.
Erg goed voor in de groei zijnde voeten en benen.
Met wat pech verknalt voor het leven.
Maar goedkoop was het wel.
dan weet ze wat beter hoe en wat. Verder ben ik helemaal pro zelfonderhoud maar wel na dat he iets van een cursus hebt gedAn
mits dit tenminste op korte termijn wordt aangepakt