Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

jansje73 schreef:Wanneer heeft je tinker een vaccinatie gehad ?
Shenavallie schreef:Zou een grotere stal een optie zijn? Ik vind deze wel erg klein om comfortabel te kunnen gaan liggen/opstaan. Misschien heeft je paardje een keer vast gelegen en durft het daarom niet meer te gaan liggen, waardoor je dit soort acties krijgt. Narcolepsie zou inderdaad mogelijk zijn, maar dan zoeken ze doorgaans niet eerst een muurtje voor steun op. Dan vallen ze te pas en te onpas in slaap en daarmee onderuit. Het ziet er in ieder geval niet prettig uit en ik ben heel blij dat je de VA hebt ingeschakeld. Hopelijk komt hij spoedig met een oorzaak en oplossing.
Mona81 schreef:Ook ik denk dat het een slaaptekort is en ze letterlijk omvalt van de slaap. Ben erg benieuwd naar je reactie TS, staat het paard al lang op deze stal, is er iets in haar omgeving veranderd? Zie je haar weleens liggen?
Cowgirl schreef:Ik ga ook mee met de rest en ook met diegene die zei het paard in een grotere box/paddock zetten of op zijn minst de box wat veiliger maken. Vooral die voerbak...die moet er echt uit en een dik pak stro erin.
Ben benieuwd wat je da gaat zeggen.
geerke schreef:gaat ze weleens liggen?Als je haar in de bak hebt los,rolt ze dan,en staat ze makkelijk weer op?